قیمت مه پاش ایتالیایی و تایوانی

بهترین مه پاش بهترین مه پاش آذر تجهیز قیمت مه پاش فروش مه پاش بهترین مهپاش تجهیزات مه پاش بهترین م پاش باغ
بهترین مه پاش ایتالیایی
اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۷
مه پاش معدن و مه پاش صنعتی
کاربرد سیستم مه پاش در معدن طلا و انواع سنگ های معدنی
خرداد ۲, ۱۳۹۷
قیمت مه پاش ایتالیایی و تایوانی

قیمت مه پاش ایتالیایی و تایوانی

قیمت مه پاش با توجه به برند اجزای سیستم برآورد می شود. از آنجا که برندهای متعددی از تجهیزات مه پاش در بازار وجود دارد ، ممکن شما با قیمت های بسیار متفاوتی روبرو شوید. اما به یاد داشته باشید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست.

قیمت الکتروپمپ مه پاش

در برآورد قیمت مه پاش الکتروپمپ حرف اول را می زند. الکتروپمپ گرانقیمت ترین بخش سیستم مه پاش می باشد. که مجموعه عملکرد سیستم مه پاش تحت شعاع پمپ مه پاش قرار می گیرد.

الکتروپمپ کوپله فابریک ( به سیستمی اتلاق می شود که الکتروموتور در کارخانه به پمپ کوپل شده باشد. و به صورت پکیج کامل ارائه می شود.) بهترین انتخاب می باشد. الکتروپمپ های کوپله فابریک فضایی کمتری اشغال می کنند و همچنین صدای بسیار کمی تولید می کنند. سرویس و نگهداری آنها بسیار آسان می باشد .طول عمر بالا و هزینه های کم نگهداری در طولانی مدت قیمت بالای آن را به صرفه می کند. برندهای معتبر برتولینی ایتالیا و اینتر تولید کننده الکتروپمپ های کوپل فابریک هستند.

نازل مهپاش

کیفیت نازل مه پاش و نوع آن نیز بسیار مهم است. نازل مه پاش در جنس های مختلف تولید می شوند که با توجه به ابعاد، اندازه، جنس بدنه، جنس سری، جنس ارینگ، داشتن فیلتر یا نداشتن آن قیمت آن محاسب می شود.

شیلنگ مه پاش :

همانطور که در صفحه شیلنگ مه پاش دیده می شود، از شیلنگ های متعددی در اجرا و پیاده سازی مه پاش استفاده می شود.

لوله های استیل مهپاش نسبت به سایر موارد از قیمت بالاتری برخوردار است . معمولا از این لوله ها در فضاهایی استفاده می شود که سیستم مه پاش به صورت روکار اجرا شده است.

شیلنگ های هیدرولیکی در ردیف دوم قیمتی قرار می گیرند و شیلنگ های پلی آمیدی نسبت به لوله ای مه پاش و شیلنگ هیدرولیکی قیمت کمتری دارند.

 

مشاوره رایگان