مه پاش التراسونیک ایجاد یک بخار سرد و مطبوع و سبک

مه پاش معدن و مه پاش صنعتی
کاربرد سیستم مه پاش در معدن طلا و انواع سنگ های معدنی
خرداد ۲, ۱۳۹۷
پنکه مه پاش 26 اینچی و 30 اینچی
پنکه مه پاش : سیستم خنک کننده پنکه مه پاش پرتابل
مهر ۷, ۱۳۹۷
مه پاش التراسونیک

مه پاش التراسونیک قیمت مه پاش التراسونیک

مه پاش التراسونیک در سایزهای متفاوت تولید می شوند. رطوبت ایجاد شده توسط این دستگاه ها، خنک و بسیار سبک می باشد و ایجاد خیسی نمی کند.

مه پاش التراسونیک در طراحی دکوراسیون و ایجاد جلوه های بصری زیبا مورد استفاده قرار می گیرد. اما کاربرد اصلی مه پاش التراسونیک استفاده از در گلخانه ها ، سالن های قارچ، کارخانه های تولید نان و …. می باشد.

رطوبت تولید شده توسط مه پاش التراسونیک بسیار سبک و ابر مانند می باشد. در این رطوبت سازها با استفاده از نواسانات ممتد  فرکانس بسیار بالای پیزوهای صنعتی آب به صورت پودر در می آید و با استفاده از جریان هوایی که توسط فن تعبیه شده در دستگاه  در محیط پخش می شود.

آشنایی با قسمت های مهم یک مه پاش التراسونیک 

پیزوهای الکترونیک : 

انواع پیزو سرامیک رطوبت ساز بخار سرد پیزو الکترونیک قیمت پیزو پیزو ایتالیایی

انواع پیزو سرامیک رطوبت ساز بخار سرد

قسمت اصلی یک دستگاه مه پاش صنعتی التراسونیک پیزوهای آن می باشد ، ارتعاش این پیزوها با فرکانس بسیار بالا آب را به ذرات ریز تبدیل می نماید و با این عمل مه سبک و خنکی ایجاد می شود.

پیزو التراسونیک بسیار حساس می باشد و باید در نگهداری آنها دقت بسیار زیادی داشت. پیزوهای مه پاش پس از مدتی دچار جرم گرفتگی می شوند و نیاز است با روشی درست و اصولی جرم گیری شود.

قسمت نوسان ساز مه پاش

نوسان ساز دستگاه رطوبت ساز التراسونیک

نوسان ساز دستگاه رطوبت ساز التراسونیک

برای ارتعاش پیزهای الکترونیکی میاز است تا موج مناسب و با فرکانس معین به پیزو ارسال شود. ایجاد این موج توسط قسمت نوسان ساز دستگاه ایجاد می شود.

منبع آب : 

در دستگاه های رطوبت ساز التراسونیک از ظرفیت ۶۰۰ به بالا دستگاه امکان اتصال به شیر آب را دارد . اما برای مواقعی که امکان اتصال به آب موجود نباشد دستگاه می تواند از آب ذخیره شده در منبع استفاده نماید. منبع آب در دستگاه رطوبت ساز التراسونیک از جنس ABS ضخیم بوده و می تواند برای مدت معینی ( با توجه به سایز دستگاه ۱ الی ۵ ساعت) آب مورد نیاز دستگاه را تامین نماید.

فن دمنده : 

در رطوبت ساز التراسونیک بخار ایجاد شده توسط پیزوها ، با جریان هوای ایجاد شده توسط هواکش تعبیه شده در دستگاه به محیط ارسال می گردد. این هواکش بی صدا بدون ایجاد صدای مزاحمی بخار را پراکنده می کند . از این رو صدای تولید شده توسط این دستگاه بسیار پایین می باشد.

 

آذر تجهیز تولید کننده انواع دستگاه های رطوبت ساز التراسونیک 

شماره های تماس : ۰۲۱۵۵۴۴۲۰۶۳ و ۰۲۱۵۵۴۴۲۰۶۴

 

مشاوره رایگان