بهترین مه پاش ایتالیایی

خرید نازل مه پاش مهپاش فوگر نازل فوگر ویژگی های نازل
برای خرید نازل مه پاش چه ویژگی هایی را باید در نظر داشت ؟
اردیبهشت ۱۶, ۱۳۹۷
قیمت مه پاش ایتالیایی و تایوانی
قیمت مه پاش ایتالیایی و تایوانی
اردیبهشت ۲۹, ۱۳۹۷
بهترین مه پاش بهترین مه پاش آذر تجهیز قیمت مه پاش فروش مه پاش بهترین مهپاش تجهیزات مه پاش بهترین م پاش باغ

بهترین مه پاش

بهترین مه پاش ایتالیایی پکیج صنعتی مه پاش می باشد. در این این پکیج پمپ مه پاش  الکترو پمپ برتولینی فابریک ایتالیایی است . در این پکیج شیلنگ مه پاش، نازل مه پاش و تمام اتصالات ایتالیایی می باشند و از نظر کیفیت درجه یک می باشند.

چرا باید از بهترین مه پاش استفاده کرد

با افزایش دمای هوا و علاقه مندی افراد به استفاده از محیط های خنک و با دمای مناسب بیشتر از پیش می شودکه مجموعه آذر تجهیز را برآن داشت تا چنین فضاهایی را تهیه نماید. با توجه به این امر که برای داشتن هوایی پاک و خنک و دلچسب لازم است تا آلاینده های ریز و درشت معلق در هوا حذف شوند. و برای آنکه هوایی خنک داشته باشیم لازم است تا دمای هوای محیط استراحت را پایین بیاوریم.

برای آنکه بتوان به هر دو هدف خنک شدن و پاک شدن هوا دست یابیم کافی است تا ذرات بسیار ریز آب را که به صورت مه در آمده اند را در هوای محیط پخش نماییم.

شاید این سوال برای شما پیش آید که چگونه این ذرات بسیار ریز آب که در هوا معلق هستند می توانند این کارها را انجام دهند؟

پاسخ این سوال کاملا معلوم است. با توجه اب این مطلب که ذرات بسیار ریز آب معلق در هوا چون بسیار سبک می باشند هنگامی که در هوا حرکت می کنند در صورت تماس با هر ذره معلق در هوا به آن می چسبند. با توجه به چسبیدن تعداد زیاد این قطرات بسیار ریز به جسم معلق در هوا این جسم سنگین شده و به سمت پایین سقوط می کند. با این روش هوا پاک و عاری از هرگونه جسم و یا ذره معلق خواهد شد.

نحوه خنک سازی با مه پاش 

درخصوص چگونگی خنک کردن هوای محیط و نیز کاهش دمای محیط باید این مطلب را بیان نمود که زمانیکه این ذرات آب در هوا معلق می شوند با توجه به سبک بودن آنها، با هر نسیم به اطراف حرکت می کنند که این حرکت با توجه به وجود نسیم باعث خنک شدن محیط و احساس خنکی نمودن افراد در آن محیط می شود. علاوه براین در صورت عدم وجود باد و یا نسیم در محیط و وجود تابش آفتاب، برای آنکه این ذرات از حالت مایع بع بخار تبدیل شوند لازم است دما جذب نمایند که این جذب دما از محیط صورت می پذیرد که این عمل باعث کاهش دمای اطراف می شود.

این سیستم می تواند دما را تا حدود ۱۰ درجه با وجود آب و محیطی باز کاهش دهد.برای آنکه در فضا بتوان رطوبت را افزایش داد، چندین راه حل وجود دارد. یکی از این راه ها استفاده از سیستم مه پاش نازلی و یا فوگر می باشد.

ضرکت آذر تجهیز با سابقه چندین ساله در واردات و تامین و اجرای سیستم های مه پاش قادر به تامین چنین فضاهایی می باشد.

محصولات سیستم های مه پاش گروه تجهیز برحسب درخواست مشتریان از اقلام اروپایی و آسیایی می باشد.

اجناس اروپایی این شرکت ساخت کشورهایی چون ایتالیا، آلمان بوده و اجناس آسیایی از کشورهایی چون چین، تایوان و کره جنوبی می باشد.

سیستم مه پاش در رستوران ها، باغ ها، کافه ها، ویلاها

سیستم های مه پاش علاوه بر تامین رطوبت درکاهش دمای فضاهایی چون باغ، رستوران، منازل ویلایی، مراکز تجاری، هتل ها، کافه رستوران ها، استخرها، فضاهای ورزشی، سالن های تنیس می توانند مورد استفاده قرار گیرند. از سیستم های مه پاش در صنایع نیز استفاده می کنند. به عنوان مثال در سالن های پرورش قازچ جهت تامین رطوبت بالا در حدود ۹۵ درصد و نیز برای ضد عفونی کردن سالن ها می توان از این سیستم استفاده نمود. در صنایع دام و طیور نیز سیستم مه پاش مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال در سالن های پرورش مرغ و دیگر طیور برای افزایش رطوبت محیط و نیز ضد عفونی نمودن فضا برای جلوگیری از تلفات از سیستم مه پاش استفاده می کنند.

در دامداری ها برای آنکه دام در فصول گرم سال به خوردن علوفه ترغیب شود از سیستم مه پاش استفاده می کنند تا با ایجاد فضایی مناسب و خنک بتوانند دام را در بهترین حالت نگهداری نمایند و راندمان مجموعه دامداری پایین نیاید.

در کنار صنایع ذکر شده در بالا، از سیستم های مه پاش در صنایع کوچک و بزرگ استفاده می کنند. صنایعی چون معادن سنگ، معادن طلا، معادن خاک، صنایع تولید آسفالت، صنایه تولید بتون و صنایع تولید جداول بتونی و موزاییک و … و صنایع تولید ورق MDF ، صنایع تولید کاغذ، صنایع چوب و …

سیستم های مه پاش با توجه به نوع عملکرد به دو دسته تحت فشار بالا و فشار پایین کار می کنند. در سیستم های مه پاش فشار بالا برای تولید این فشار لازم است تا الکتروپمپ مخصوص این کار در سیستم نصب شود. در حالت فشار پایین که مخصوص فضاهای کم و نیز کاربرد آبیاری می باشد نیازی به الکتروپمپ نمی باشد.

مشاوره رایگان